MENU
Nowa Ruda - Słupiec. Ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego.

Dodał: Mikrob° - Data: 2008-02-19 22:40:48 - Odsłon: 6312
luty 2008

  • /foto/6696/6696285m.jpg
    1910
  • /foto/6966/6966649m.jpg
    1915 - 1923
  • /foto/293/293043m.jpg
    1965 - 1975
  • /foto/206/206724m.jpg
    2008
  • /foto/212/212292m.jpg
    2008
  • /foto/385/385192m.jpg
    2011
  • /foto/450/450337m.jpg
    2012

Mikrob°

Poprzednie: Nawa główna Strona Główna Następne: ul. Wiejska


U.N. | 2008-02-20 16:43:37
Mikrob, dlaczego przypisujesz podwójnie do Słupca i ulicy, która przypisana jest do Słupca? Jest wprawdzie jakiś błąd techniczny, tak że na stronie zdjęcia ścieżka z ulicą nie wyświetla się całkowicie, ale na stronie ulicy widać, że jest przypisana prawidłowo.
Mikrob | 2008-02-20 22:15:15
Jeżeli to jest nieprawidłowo to przepraszam ale mój błąd, bo po prostu traktuje Dzielnice Słupiec jako obiekt. Proszę zostawić to do jutra i postaram się wszystkie zdjęcia tego typu przypisać tylko do ulic. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło... ujawniony został błąd i można go poprawić :)
Mikrob | 2008-02-20 22:22:08
O widzę, że już częśc poprawiona, więc nie czekam do jutra. To udało mi się jeszcze samemu. Poprawiłem jeszcze kilka świeższych zdjęć w Dzielnicy Centrum. A na jutro zostawie sobie poszukanie czegoś podobnego we wcześniejszych zdjęciach.
Mikrob | 2008-02-21 06:22:04
No i poprawione... Właściwie,te moje podwójne przypisania odnosiły sie tylko do dzielnic, które traktowałem, jak wspomniałem, jako obiekty i ten błąd w wyświetlaniu ścieżki tez mnie trochę ku temu skłaniał. Nie wiem co zrobić jeszcze z dwoma zdjęciami: , ? A jak to jest ze zdjęciami, które przedstawiają np panoramę, czy jakiś obiekt Nowej Rudy lub pozostałych dzielnic a przypisane są pod Nową Rudę a nie pod konkretną dzielnicę: ? I dlaczego Słupiec ma jakby dwie strony: jedną jako Dzielnica Słupiec a drugą jako Słupiec. Przy Dzielnicy Słupiec wyświetla się po lewej stronie lista obiektów a w samym Słupcu - nie.
Mikrob | 2008-02-21 06:34:38
Widzę, że dzieje sie to tak bo jedna strona Słupca jest jako obiekt: , a druga jako dzielnica: . Przy ścieżkach czasami jest zapisane Słupiec i kierując się tym trafiamy do dzielnicy, a czasami jako Dzielnica Słupiec i kierując sie tym trafiamy do obiektu. Jeżeli tak powinno być to oczywiście nie będę się czepiał .
U.N. | 2008-02-21 10:19:18
No to widzę, że trzeba posprzątać w Słupcu, tzn. zmienić przypisania zdjęć dodanych do obiektu Słupiec na dzielnicę i usunąć ten obiekt. Czy z innymi dzielnicami NR jest tak samo czy to tylko problem Słupca?
U.N. | 2008-02-21 10:33:45
Sprawdziłam, jest tylko jedna dzielnica Słupiec na stronie. Zauważ, że w podanych przez Ciebie linkach i Id obiektu jest ten sam. Zasady dodawania zdjęć są ogólnie proste: jeśli możemy zdjęcie przypisać do ulicy albo konkrentnego obiektu to przypisujemy je tylko do niego a nie jeszcze do całej dzielnicy. Do dzielnicy ogólnie dodajemy tylko te zdjęcia, które ją pokazują albo jeśli nie znamy dokładnego adresu obiektu, co zdarza się często w przypadku zdjęć archiwalnych. Jeśli na stronie głównej NR są jakieś zdjęcia, które powinny być przypisane do konkretnych dzielnic, to proszę o komentarze pod nimi, poprawię.
Mikrob | 2008-02-21 13:13:36
No fakt... ID jest takie samo. Tylko, że tutaj nie wyświetla się z boku po lewej taka lista z obiektami, a jest to czasami przydatne i wygodne. A komentarze oczywiście pod zdjęciami na głównej str. N.Rudy zrobię.
Mikrob | 2008-02-21 13:40:04
W dużej mierze zdjęcia przypisane do głównej strony nowej rudy wyraźnie wskazują, do jakiej konkretnie dzielnicy się odnoszą. Ratusz, Kościół św. Mikołaja są tak charakterystycznymi obiektami, że nie trudno je zlokalizować. Ale tam gdzie uznam, że nie noworudzianin ma problemy z przypisaniem zdjęcia wstawiłem już odpowiednie komentarze.
Mikrob | 2008-02-21 13:42:07
Poza tym pod niektórymi umieszczone są moje lub innych komentarze określające przypisanie.
Mikrob | 2008-02-22 06:29:20
Jeżeli chodzi o "porządki" w nowej rudzie to zostało jeszcze kilka obiektów przypisanych ogólnie do Nowej Rudy, a powinny być pod dzielnice. Pozwoliłem sobie zrobić spis ich, może pomoże: Centrum: Pożar Miasta, Basen Miejski, Góra św. Anny, Szpital Miejski, Willa Konrad (choć brak zdjęć), Drogosław lub Kolno: Muzeum Górnictwa,
mroczan | 2008-02-21 08:19:55
Co dzieje się z tymi słupami? Rozumiem, że Słupiec to teren działalności górniczej, ale żeby nie mozna było postawić prosto dwóch słupów.
Mikrob | 2008-02-21 08:59:39
hehe.... widzisz, znalazłeś cały urok tego zdjęcia. :) Szczerze powiem nie wiem. Nie wiem, czy one kiedykolwiek stały prosto. Jeszcze nie tak dawno to miejsce na którym stoję robiąc zdjęcie oraz parking wyglądał całkiem inaczej, tu po prostu stała kiedyś chałupa, a właściwie cała "sielska" gospodarka rolna, czyli gnój na podwórku, chodzący swobodnie drób hodowlany i takie tam z tym związane. Oczywiście zapach boski i świetne zestawienia wraz z główną krzyżówką wyposażoną już w sygnalizację świetlną. Możliwe, że przy rozbiórce i porządkowaniu tego miejsca jakiś buldożer raz czy dwa oparł się o te słupy i trochę zmienił ich stosunek do pionu.
Luis | 2008-03-01 00:30:53
Oczywiście, było tu gospodarstwo rolne p. Kuczaików.
Mikrob | 2008-03-04 08:58:50
tak... brało się mleko od krowy. A z Tomkiem dobrze się znam.
foto-baron | 2008-02-21 18:07:11
Ja bym tych słupów nie prostował, bo z czego by się ludzie śmiali. Bonus za słupy...
Luis | 2008-03-01 00:33:50
A w budynku z szyldem na rogu znajdował się kultowy "Bar Dolnośląski" popularnie nazywany "Obrzygałką".
Mikrob | 2008-03-04 09:00:10
"Obrzygałkę" pamiętam, szczególnie zapach. Teraz jest pizzeria "Miracolo", polecam, pachnie o dwa nieba lepiej.
Mark Polski | 2008-05-27 14:11:04
Wszyscy piszecie o "Obrzygalce"a przecierz tuz za nia inne "kultowe"miejsce w Slupcu czyli sklep spozywczy nazywany przez wszystkich"NITARSKI".Razem z moja mama stalem tu w kolejce po kawe nie jeden raz....ach te kolejkowe bitwy,wyzwiska (czasy PRL-u)
Mikrob | 2008-05-28 06:20:46
Za nią, czy naprzeciw "obrzygałki"? Bo jeżeli to ten na przeciw to bardzo dobrze na zdjęciu widać białe kraty w drzwiach i oknie i jest tam teraz optyk.
Mark Polski | 2008-06-21 23:55:39
No tak naprzeciw bo wejscie znajduje sie od strony placyku...ale tak chodzilo mi o budynek z bialymi kratami
Waldenburger | 2009-01-15 23:58:43
Sklep tak nazywano, bo kierownikiem był Nitarski. A koło kościoła był "u Nowaka". Natomiast w kompleksie "Raju Dziecka" po lewej "u Gazurowej".
Waldenburger | 2009-01-17 21:56:42
To pewnie mieszkałeś w tych rejonach. Ja stałem w kolejkach w pawilonie na starych blokach: po kawę u Ciastkowej, po mięso u Kowalewskiej, a po śpiwory i wsypy do poduszek u Gośki (p. Patykowej).
pablo_fso | 2009-01-12 19:38:42
Wiadomo coś więcej o tych dwóch budynkach? są w centrum Słupca, ten ze sklepem powstał w 1895 i chyba był domem jednorodzinnym... Drugi budynek z kolei jest młodszy tylko o ile młodszy ?
Mikrob | 2009-01-14 02:07:09
Chyba Ty wiesz najwięcej. Dzięki za datę. W tym młodszym od kiedy pamiętam zawsze był bar mleczny i teraz też jest.
Edward Piliszek | 2009-04-07 19:31:43
W tym miejscu gdzie jest Optyk,był kiedyś sklep spożywczy p.Potasza.